ISSN: 1301 - 3971
Yıl: 18     Sayı: 1860
Şu an 20 müzisyen gazete okuyor
Müzik ON OFF

Günün Mesajları


♪ 30 yıl sonra karşılaşmak çok güzel Kurtuluş, teveccüh etmişsin çok teşekkür ederim. Nerelerdesin? Bilgi verirsen sevinirim, selamlar, sevgiler.
M.Semih Baylan - 08.01.2023


♪ Değerli Müfit hocama en içten sevgi saygılarımı iletin lütfen .Üniversite yıllarımda özel radyo yayıncılığı yaptım.1994 yılında derginin bu daldaki ödülüne layık görülmüştüm evde yıllar sonra plaketi buldum hadi bir internetten arayayım dediğimde ikinci büyük şoku yaşadım 1994 de verdiği ödülü değerli hocam arşivinde fotoğraf larımız ile yayınlamaya devam ediyor.ne büyük bir emek emeği geçen herkese en derin saygılarımı sunarım.Ne olur hocamın ellerinden benim için öpün.
Kurtuluş Çelebi - 07.01.2023


♪ 18. yılımız kutlu olsun
Mavi Nota - 24.11.2022


♪ Biliyorum Cüneyt bey, yazımda da böyle bir şey demedim zaten.
editör - 20.11.2022


♪ sayın müfit bey bilgilerinizi kontrol edi 6440 sayılı cso kurulrş kanununda 4 b diye bir tanım yoktur
CÜNEYT BALKIZ - 15.11.2022


♪ Sayın Cüneyt Balkız, yazımda öncelikle bütün 4B’li sanatçıların kadroya alınmaları hususunu önemle belirtirken, bundan sonra orkestraları 6940 sayılı CSO kanunu kapsamında, DOB ve DT’de kendi kuruluş yasasına, diğer toplulukların da kendi yönetmeliklerine göre alımların gerçekleştirilmesi konusuna da önemle dikkat çektim!
editör - 13.11.2022


♪ 4bliler kadro bekliyor başlıklı yazınızda sanki 4 bliler devre dışı bırakılmış gibi izlenim doğuyor obür kamu kurulrşlarında olduğu gibi kayıtsız şartsız kadroya geçecekler yıllardır sanat kurumlarımızı sırtlayan bu sanatçılarımıza sınav istemek yapılacak en büyük kötülüktür bilginize
CÜNEYT BALKIZ - 12.11.2022


♪ Ulu Önderimiz Mustafa Kemal Atatürk’ü Vefatının 84. Yıldönümünde Saygı ve Özlemle Anıyoruz!
Mavi Nota - 10.11.2022


♪ Almanya’da yaşayan bir müzisyen olarak, Mavi Nota’yı çok uzun süredir takip ediyorum. Beni hiç yanıltmadı. Özgürce doğru konulara değindiği, bilimsel yayıncılık anlayışı ile objektif habercilik yaptığı için kutluyorum. Böyle yayınların ülkemizde artması dileğiyle saygılarımı sunuyorum.
Ayşe Ersan Schütze - 08.11.2022


♪ Büyük Usta Timur Selçuk'u vefatının 2. yılında saygı ve özlemle anıyoruz!
Mavi Nota - 06.11.2022


Tüm Mesajlar

Anket


DOB, DT ve GSGM'de 4B kadrosunda çalışanların 4A kadrosuna alınmaları için;

Sonuçları Gör

Geçmişteki Anketler

Tavsiye Et




Tavsiye etmek için sisteme girmeniz gerekmektedir.

Destekleyenlerimiz






 

Yazılar


Aşkın Arsunan - One A DaySayı: - 04.04.2007


Müzik çevrelerince gayet iyi tanınsa da, Aşkın Arsunan geniş kitleler için yeni bir isim sayılabilir. Müzikal kariyerinin büyük bir bölümünde yurtdışında olmasının bunda etkisi büyük ama belki daha da önemlisi onun her zaman işin mutfağında yer almış olması.

Cazseverler Aşkın Arsunan ismini ilk kez 2000 yılında İstanbul Caz Festivali ve ardından da Babylon'da verdiği Ethno Karma Project konserleriyle duydular. Arsunan'ın Levent Altındağ, Şenova Ülker, Aycan Teztel, Eylem Pelit, Volkan Öktem gibi önemli müzisyenlerin katılımıyla oluşturduğu bu projeye cazseverler ve medyanın ilgisi büyük oldu.

Aşkın Arsunan'ın Ethno Karma Project'le başlayıp günümüze uzanan süreçte ürettiği parçalardan oluşan ve Şubat 2004'te Aura Records etiketiyle yayınlanan ilk solo albümü 'One A Day'de, Arsunan'a tenor ve soprano saksofonda Levent Altındağ, trompette Şenova Ülker, trombonda Aycan Teztel, kontrbasta Volkan Hürsever, bas gitarda Eylem Pelit, davulda Volkan Öktem ve bir parçada vokalde Sibel Gürsoy eşlik etti.

'One A Day' standart cazdan avant-garde'a uzanan, etnik ve elektronik dokunuşlarla süslenmiş bir albüm. Müzisyen, besteci ve aranjör Aşkın Arsunan'ı tüm renkleriyle yansıtan albümün, farklı beğenilere hitap edebilecek geniş bir yelpazeye sahip olmasındaki en büyük neden, Arsunan'ın hayattaki duruşu ve müzikal bakışının yıllar içinde uğradığı değişimlerden izler taşıyor olması.

'One A Day'de Paul Desmond bestesi Take Five ile Paul Simon bestesi Bridge Over Troubled Water yorumları hariç tüm kompozisyon ve aranjmanlar Aşkın Arsunan'a ait.

Hem insan hem de müzik adamı olarak hayatında kaldıraç görevi yaptığı için Aycan Teztel'e ithaf ettiği ve piyano solosuyla adeta bu minnetini dile getirdiği ballad Kriko'dan, Sibel Gürsoy'la düet yaptığı albümün tek vokalli parçası One Day'e, Levent Altındağ'ın soprano solosuyla sizi alıp bambaşka diyarlara uçurduğu Ethno Karma'dan Şenova Ülker'in trompet solosu ve elektronik dokunuşlarla zenginleşen New Wave Of 212'ye 'One A Day' farklı renkleri ve tekdüzelikten uzak oluşuyla günde en az bir kere dinlenebilecek bir albüm.


mufitsemih@mynet.com

Yazıyı Tavsiye Et

Yorumlar


Bu yazıya henüz yorum yapılmadı.

Yorumları okumak yada yorum yazmak için sisteme giriniz.