ISSN: 1301 - 3971
Yıl: 18      Sayı: 1934
Şu an 16 müzisyen gazete okuyor
Müzik ON OFF

Günün Mesajları


♪ Cumhuriyetimizin kurucusu ulu önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarını saygı ve minnetle anarken, ülkemiz Türkiye Cumhuriyeti’nin kuruluşunun 100. yılını en coşkun ifadelerle kutluyoruz.
Mavi Nota - 28.10.2023


♪ Anadolu Güzel Sanatlar Liseleri Müzik Bölümlerinin Eğitim Programları Sorunları
Gülşah Sargın Kaptaş - 28.10.2023


♪ GEÇMİŞ OLSUN TÜRKİYE!
Mavi Nota - 07.02.2023


♪ 30 yıl sonra karşılaşmak çok güzel Kurtuluş, teveccüh etmişsin çok teşekkür ederim. Nerelerdesin? Bilgi verirsen sevinirim, selamlar, sevgiler.
M.Semih Baylan - 08.01.2023


♪ Değerli Müfit hocama en içten sevgi saygılarımı iletin lütfen .Üniversite yıllarımda özel radyo yayıncılığı yaptım.1994 yılında derginin bu daldaki ödülüne layık görülmüştüm evde yıllar sonra plaketi buldum hadi bir internetten arayayım dediğimde ikinci büyük şoku yaşadım 1994 de verdiği ödülü değerli hocam arşivinde fotoğraf larımız ile yayınlamaya devam ediyor.ne büyük bir emek emeği geçen herkese en derin saygılarımı sunarım.Ne olur hocamın ellerinden benim için öpün.
Kurtuluş Çelebi - 07.01.2023


♪ 18. yılımız kutlu olsun
Mavi Nota - 23.11.2022


♪ Biliyorum Cüneyt bey, yazımda da böyle bir şey demedim zaten.
editör - 20.11.2022


♪ sayın müfit bey bilgilerinizi kontrol edi 6440 sayılı cso kurulrş kanununda 4 b diye bir tanım yoktur
CÜNEYT BALKIZ - 14.11.2022


♪ Sayın Cüneyt Balkız, yazımda öncelikle bütün 4B’li sanatçıların kadroya alınmaları hususunu önemle belirtirken, bundan sonra orkestraları 6940 sayılı CSO kanunu kapsamında, DOB ve DT’de kendi kuruluş yasasına, diğer toplulukların da kendi yönetmeliklerine göre alımların gerçekleştirilmesi konusuna da önemle dikkat çektim!
editör - 13.11.2022


♪ 4bliler kadro bekliyor başlıklı yazınızda sanki 4 bliler devre dışı bırakılmış gibi izlenim doğuyor obür kamu kurulrşlarında olduğu gibi kayıtsız şartsız kadroya geçecekler yıllardır sanat kurumlarımızı sırtlayan bu sanatçılarımıza sınav istemek yapılacak en büyük kötülüktür bilginize
CÜNEYT BALKIZ - 12.11.2022


Tüm Mesajlar

Anket


DOB, DT ve GSGM'de 4B kadrosunda çalışanların 4A kadrosuna alınmaları için;

Sonuçları Gör

Geçmişteki Anketler

Tavsiye Et




Tavsiye etmek için sisteme girmeniz gerekmektedir.

Destekleyenlerimiz






 

Haberler


Gümüşlük’ü klasik müziğin adresi yapan uluslararası klasik müzik festivali, Eklisia’da genç piyanist Önder Cebeci’nin verdiği resitalle devam etti. 20.08.2009


Festival kapsamına sonradan dahil olan Önder Cebeci konseri, klasik müzikseverlerce yine büyük bir ilgiyle karşılandı. Notaların 400 yıllık tarihi kilisenin muhteşem akustiğiyle şekil aldığı konser 2 saat sürdü. Piyanist Önder Cebeci programının ilk yarısında Johann Sebastian Bach’ın “Partita nr.2 BWV 826 Do minör” ve Ludwig van Beethoven’ın “Sonata nr.31 Op.110 La bemol Major” isimli eserlerini seslendirdi. Sanatçı gecenin ikinci yarısında ise Sergei Rachmaninov’un “Prelude Op.23, Nr. 3 Tempo di minuetto”, “Nr. 4 Andante cantabile” ve Dimitry Shostakovich’in “Re minör 24 Prelude ve Füg” adlı eserlerine yer verdi.

Çok sayıdaki dinleyicinin arasında besteci ve koro şefi İlkim Tongur ve orkestra şefi Babür Tongur da bulunuyordu. Konser öncesinde basına bilgi veren piyanist Önder Cebeci, yakın dostları ve eğitmenleri İlkim ve Babür Tongur’un tavsiyesi ile festivalin sanat danışmanı Gülsin Onay ve sanat direktörü Eren Levendoğlu’nun daveti üzerine festivale katıldığını belirtti. Cebeci, Bodrum’da ilk defa konser verdiğini söyleyerek konserlerin çok düzeyli ve ciddiye alınarak gerçekleştirildiğini anlattı. Önder Cebeci sözlerini şöyle sürdürdü; “Hiç böyle bir şey beklemiyordum, her şey çok güzel ve başarılı bir festival oluyor, alıştığımız konser salonlarından çok daha küçük bir salon ancak kilisenin akustiği çok güzel, festivalin birinci sınıf bir piyanosu var. Birçok festivale örnek olmasını diliyorum. Böylece sponsorlukların da artmasıyla bu tür festivallerin yaygınlaşacağına inanıyorum”.

1980 yılında İstanbul’da doğan Önder Cebeci, on yaşında Ayça Gök Dunnigan ile ilk piyano çalışmalarına başladı. Sanatçı, İstanbul Erkek Lisesi’ni bitirdikten sonra 1997 yılında Prof. Metin Öğüt ile piyano, İlkim Tongur ile de teori ve armoni çalışmaya başladı. 1999 yılında Mimar Sinan Üniversitesi Devlet Konservatuarı’na girdi ve Yrd. Doç Hülya Ardıç’ın öğrencisi oldu. Okul içinde çeşitli solo ve oda müziği konserleri verdi. 2001 yılında CRR Konser Salonu’nda, Şef Babür Tongur yönetiminde MSÜ Devlet Konservatuarı Orkestrası ile Vivaldi-Bach’ın dört piyano için konçertosunun birinci piyanosunu, 2004 baharında ise yine aynı salonda Şostakoviç’in ikinci Piyano Konçertosu’nu seslendirdi. Aynı yılın Ağustos ayında Hollanda’nın Groningen şehrinde yapılan “Peter de Grote” Müzik Festivali’nde Prof. Rian de Waal’in masterclass öğrencisi oldu. 2006 yılının Ocak ayında soprano Leyla Pekin ile Avusturya Kültür Ofisi’nde “Lied ve Aryalar” konseri ve 2007 yılının Nisan ayında ve 2008 Şubat ayında yine Avusturya Kültür Ofisi’nde iki resital verdi. 2007 yılında Mimar Sinan Üniversitesi Devlet Konservatuarı’nda yüksek lisans programını bitiren Önder Cebeci, ertesi sene S.U. of New York Purchase College’da Artist Diploma programında Prof. Paul Ostorovsky ile çalıştı.

Önder Cebeci halen Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Devlet Konservatuarı’nda eşlik dersleri vermekte ve Yrd. Doç. Hülya Ardıç ile doktora çalışmalarına devam etmektedir.
Tüm Haberler